Kulturen i DFF|EDB

Vi har en klar vision om, at vi vil forbedre og udvikle forsyningsbranchen. Derfor er vi opsøgende og interesserer os naturligt for branchen.

Vi har kunden i centrum i alt, hvad vi foretager os. Vi er hjælpsomme og brænder for at gøre en forskel og gør os hver dag umage for at sikre vores kunder de bedste løsninger og den mest faglige og servicemindede  support.

Vi lytter for at forstå og bruger aktivt den nye viden, fx i videreudviklingen af vores løsninger og services. Vi udfordrer og motiverer gerne kunder og hinanden for at gøre det bedre, fx ved udvikling af eksisterende arbejdsgange for opnåelse af bedre kvalitet, højere tilfredshed og en mere effektiv administration.

Vi er åbne og ærlige og vores dialog er baseret på tillid og gensidig respekt. Vi vægter et uformelt miljø, hvor vi kan sige tingene, som de er, og vi giver hinanden direkte feedback ud fra et oprigtigt ønske om at ville udvikle potentialet i vores kollegaer.

I DFF|EDB mødes man af en positiv ånd og en oprigtig interesse og empati fra sine kollegaer. En medarbejder i DFF|EDB er et helt menneske, der er i balance både jobmæssigt og privat.

Vores motto er, at vi løfter i flok. Vi tager alle ansvar for fællesskabet ved at tage ansvar for egne opgaver og hjælper hinanden på tværs af afdelinger og teams. Det betyder, at i en dialog med en medarbejder i DFF|EDB kan alle være trygge ved, at der står et helt team bag.

Vi har en dagligdag med stor frihed og opbakning til at tage ansvar, da vi er overbeviste om, at det giver den størst mulige handlekraft hos den enkelte. Det skaber glade kollegaer som tager initiativ, udviser engagement og kvitterer med den bedste service til kunder, kollegaer og samarbejdspartnere.

Som virksomhed og medarbejder i DFF|EDB har vi en ambition om hele tiden at gøre det bedre.