Vigtig information vedr. DFF|EDB håndtering af COVID-19 situationen

12. marts 2020

Vigtig information vedr. DFF|EDB håndtering af COVID-19 situationen

 

I forlængelse af regeringens skærpede foranstaltninger for at mindske spredningen af COVID-19 i Danmark har vi i DFF|EDB besluttet at alle vores medarbejdere skal arbejde hjemmefra og ikke må deltage i fysiske møder.

 

Vi vil bestræbe os på, at du som kunde i DFF|EDB ikke mærker til dette. Alle vores medarbejdere har de samme tekniske muligheder, når de arbejder hjemme, og vores support vil derfor blive varetaget som nu. Dog kan vi risikere, at komplekse supportsager vil tage lidt længere tid, idet vores medarbejdere ikke har samme lette adgang til kollegasparring, når de sidder hver for sig. Der vil også kunne være lidt mere baggrundsstøj i vores support, fx som følge af at vores konsulenter kan have børn m.v. hjemme.

 

Vi har også bedt vores konsulenter om at aflyse alle fysiske møder og besøg, som er aftalt indtil 27.  marts. Har du en aftale med os, vil du snarest blive kontaktet, således at I kan aftale, hvad der skal ske. Konsulentbesøg/-opgaver kan eventuelt erstattes af konsulentassistance ydet online.

 

Planlagte kurser i marts vil blive aflyst, og tilmeldte kursister vil blive kontaktet af kursusinstruktøren for nærmere aftale. Vi vil i næste uge tage endelig stilling til, om de regionale brugermøder gennemføres og beslutningen vil naturligvis blive meddelt alle tilmeldte og via Serviceprogrammet samt vores hjemmeside.

 

Vores hovednummer vil naturligvis også fortsat være bemandet i vores åbningstid, men der vil ikke være daglig fysisk bemanding på vores kontor, ligesom Fjernvarmens Hus vil være ”lukket ned”. 

 

Vi håber, du har forståelse for vores prioriteringer, og vi kan love, at vi vil gøre os umage for, at du mærker mindst mulig til ændringerne.

 

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Elmstrøm Blaabjerg på mail jeb@dff-edb.dk eller mobil 51569609.