Teknisk support

30. april 2018

Teknisk support


Vores tekniske support har siden ultimo 2014 haft åbent fra kl. 07.00 for hjælp vedrørende vores hosting service. Dette fordi vi i tiden op til 2015 til tider oplevede en ustabil drift i det gamle Citrix miljø, hvilket også var årsagen til beslutningen om at outsource selve it-driften til en hosting partner.
 
I forbindelse med indgåelse af aftale med Curanet (vores eksterne hosting partner) lagde vi stor vægt på høj driftsstabilitet og forøget overvågning af driften. Vi kan konstatere, at de ønskede mål er opnået med den nye løsning.
 
Dette bekræftes også af det faldende antal henvendelser i vores tekniske support i tidsrummet kl. 07.00 – 08.00. Siden vi for et halv år siden flyttede den sidste kunde på Forsyning|FOF fra det gamle Citrix miljø til det nye miljø hos Curanet har der kun været tre kundehenvendelser før kl. 08.00 i teknisk afdeling, hvoraf den ene vedrørte support til Forsyning|FOF og derfor måtte henvises til supporten for dette system. De to øvrige henvendelser vedrørte en kunde som havde glemt eget password og en kunde som ikke kunne logge ind på en anden brugers konto.
 
På den baggrund har vi for at udnytte vores ressourcer til størst glæde for vores kunder besluttet at ”normalisere” vores åbningstid i teknisk afdeling, sådan at teknisk support fra 1. juni 2018 følger vores normale åbningstider:
 
Mandag – torsdag kl. 08.00 – 15.45
Fredag kl. 08.00 – 14.00