Kundeorienteret teamleder søges

24. september 2018

Kundeorienteret teamleder søges 

Sætter du altid kunden i centrum og en ære i at yde faglig assistance og rådgivning af højeste kvalitet? Brænder du for at hjælpe kunder og kunne du tænke dig at være teamleder med produktansvar for vand- og fjernvarmebranchens mest udbredte hostingløsning?

I forlængelse af en omorganisering af vores tekniske service søger vi en IT-supporter/tekniker, der brænder for at levere god IT-support og som samtidig vil påtage sig ansvaret som teamleder for et mindre supportteam. Der er tale om en nyoprettet stilling med reference til vores konsulent- og supportchef.

Jobbet

Du vil både skulle lede og aktivt indgå i den daglige drift i teknikerteamet, som supporterer vores brugere i huset, og servicerer kunders installationer med servere, PC’er, printere, netværk, backup mm. Supporten foregår oftest via telefon eller remote, men kan også foregå on-site hos kunden.

Vi supporterer også vores kunder på en hostet Microsoft RDS-platform. Det vil være en fordel for kandidater med erfaring på denne platform, idet stillingen for den rette kandidat også vil omfatte produktansvaret for vores hostingløsning.
Derudover vil du komme til at varetage salg og indkøb af hard- og software.

Kvalifikationer

Du har formentlig en uddannelse som IT-supporter, datafagtekniker, datamatiker el.lign., som evt. er suppleret med ledererfaring/-uddannelse.
Vigtigst er, at du har erfaring med – og brændende lyst til – at sikre, at teamet yder kundeservice og slutbrugersupport af absolut højeste kvalitet.  Du er serviceminded, kvalitetsbevidst og har en høj faglighed. Du kan lide at have travlt og formår at arbejde selvstændigt, men er samtidig også en holdspiller, der respekterer og anerkender dine kollegaer.

Fagligt har du indgående kendskab til RDS og derudover har du erfaring med:

  • MS Server OS
  • MS Exchange
  • Installation af Windows klienter, Mac, tablets mm.
  • Salg og indkøb af hard- og software.
     

Du har evt. certificering i én eller flere af ovenstående kvalifikationer.

Dit nye job

Du bliver en del af en spændende organisation, hvor dine kollegaer, ligesom dig, brænder for at yde god service til forsyningsbranchen. Hertil kommer gode ansættelsesforhold og et positivt arbejdsmiljø, hvor fokus er på kunder, kollegialt samarbejde og god balance mellem arbejds- og privatliv. Stillingen er på 37 ugentlige timer. Derudover tilbydes en pensionsordning, sundhedsforsikring, en god kantineordning, samt en velfærdsordning med tilbud om massage og akupunktur.

Ansøgning

Vi ønsker at besætte stillingen snarest muligt og indkalder løbende kandidater til samtale. Send derfor din ansøgning med CV hurtigst muligt og senest fredag d. 12. oktober 2018 til administrationschef Majbritt Lorenzen ml@dff-edb.dk under mærket ”Teamleder”. 

Vil du høre mere om stillingen, kan Konsulent- og supportchef Peter A. Carstensen kontaktes på telefon 7632 1250

DOWNLOAD
Teamleder_Teknisk-Service_2018_red.pdf