Account Manager der vil udvikle vores kunder

17. juni 2019

Account Manager der vil udvikle vores kunder


Sætter du altid kunden i centrum, og formår du gennem en forretningsbaseret og værdiskabende
dialog at få tydeliggjort værdien af it-løsninger, så er du måske vores nye Account Manager?


I en nyoprettet stilling i vores salgsafdeling vil dit afsæt være den eksisterende kundeportefølje
inden for fjernvarmesektoren, hvor du i samarbejde med kollegaer får ansvaret for at udvikle og
gennemføre målrettede salgsaktiviteter.


Som en meget væsentlig opgave får du ansvaret for at udvide udbredelsen af vores it-løsninger og
services gennem opsøgende salg, primært til eksisterende kunder – og i første omgang inden for
forretningsområderne Business Intelligence og GIS.


Du refererer til vores adm. direktør og vil få et selvstændigt job, fuld af udfordringer i et team af
kolleger med stor faglig kompetence.


Arbejdsopgaver
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

• Salg af IT-brancheløsninger til primært eksisterende kunder inden for fjernvarmesektoren
• Gennemførelse af personlig salgsindsats i overensstemmelse med DFF|EDB´s værdier,
strategi og forretningsmodel
• Selvstændig afdækning af kundernes behov i relation til IT samt udarbejdelse af løsningsforslag/
tilbud
• Aktiv deltagelse i udformning og gennemførelse af salgsaktiviteter, herunder messer, seminarer,
kampagner og lignende salgsaktiviteter


Dine kvalifikationer
Du er en positiv og udadvendt person og har en relevant baggrund i enten forsyningsbranchen med
et godt kendskab til IT, eller du kommer fra IT-branchen, hvor du har solgt beslægtede løsninger.

Vi lægger særligt vægt på, at du:

• Evner at sætte dig ind i vores kunders udfordringer og mestrer det værdiskabende salg
• Besidder økonomisk forståelse og en forretningsorienteret tilgang til salg
• Trives i dialogen med kunder og at det er naturligt for dig at opsøge og vedligeholde kunderelationer
• Fremtræder uhøjtideligt med en høj troværdighed og er serviceminded
• Har lyst og evne til at tage ansvar og udviser engagement
• Har et højt drive som tydeligt ses i både dit personlige arbejde og din deltagelse i teamsamarbejde
• Besidder gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt
• Udviser interesse for og indsigt i moderne IT-løsninger
• Kan dokumentere solide salgsresultater


Vi tilbyder
• En spændende, selvstændig og udadvendt stilling, hvor du får mulighed for at sætte dit præg
på hverdagen og DFF|EDB’s udvikling
• At blive del af en velfungerende, kvalitetsbevidst og løsningsorienteret organisation, som hver
dag brænder for at forbedre og udvikle forsyningsbranchen
• En organisation præget af høj faglighed, stor ansvarlighed og fokus på at skabe kundetilfredshed
ved løbende at fokusere på at gøre det bedre
• Et uhøjtideligt og positivt arbejdsmiljø med balance mellem arbejds- og privatliv
• Stillingen er på 37 timer og udover en fast løn efter kvalifikationer får du pensionsordning og
sundhedsforsikring, en god kantineordning, samt en velfærdsordning med tilbud om massage
mv.


Ansøgning

Vi ønsker at besætte stillingen snarest muligt og indkalder løbende kandidater til samtale. Send din ansøgning med CV hurtigst muligt til ml@dff-edb.dk under mærket ”Account Manager”. Du kan også sende din ansøgning som sikker mail via vores hjemmeside www.dff-edb.dk/kontakt-os/kontakt-os-sikkert/.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Jan Elmstrøm Blaabjerg på telefon 51 56 96 09 eller via mail jeb@dff-edb.dk.



DOWNLOAD
Stillingsannonce_Account-Manager.pdf